Hvordan kan vi forbedre administrasjonen for klubber på Turorientering.no?

BEDRE FUNKSJONALITET FOR ADMINISTRATOR

I Fossum lar vi brukerne benytte turo-på-nett funksjonen som eneste registrering av postbesøk. Dette betyr at vi deler ut merker og utmerkelser basert på klipp på nett. I den sammenheng har vi ønsker for ny og forbedret funksjonalitet:
- Enkel mekanisme for å eksportere alle brukerdata for en sesong til en fil (helst Excel format).

- Funksjonalitet for å levere "elektronisk klippekort" (knapp for å bekrefte at man er ferdig for sesongen, gjerne med mulighet for å gi tilleggsinformasjon av typen "Ja, jeg kommer på avslutningskveld for å hente merket")

Håper dere kan ta tak i dette.

31 stemmer
stem
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
tilbakestille
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Innlogget som (Logg ut)
    Du har igjen! (?) (Tenker…)
    Rolf Gunnar Bredesen/FossumIF delte dette forslaget  ·   ·  Admin →

3 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    tilbakestille
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • Arne Henrik Hovden sa  · 

Hei , har etterspørt export av klipp til Excel i mange år me og . Har fått hjelp frå Eliksir til å få fram data, men bruker langt tid før ein får svar/hjelp . I år (2017) får eg ikkje svar - sendte førespurnad 3.okt , har ikkje fått respons trass mange purringar . Håpar at dette kan bli ein standard rapport i tur o på nett.

• Anonym sa  · 

Dette er forslag fra 2012 og vi skriver nå 2016. Det er da på tide at NOF gjør noe med saken.
        Ønsker også fra i år å kutte ut innsending av klippekort ...

• Rolf Gunnar Bredesen/FossumIF sa  · 

Jeg la inn dette forslaget i 2012. Vi bruker veldig mye tid på å oppdatere / vedlikeholde vårt register basert på hva som er registrert på nettet.

1) først så må vi finne de som har deltatt i et skjermbilde. ( deltagere )
        2) så må vi over i "brukere" for å finne adresse og andre informasjoner.
        3) hvis de har deltatt felre år ( som allerde ikke er registrer i vår kartotek - må det ogsåletes opp.

(Det er mulig løsning på dette allerede er tilgjengelig - da håper dere kan hjelep meg å finne denne løsningen)

Tilbakemelding og Knowledge Base