Hvordan kan vi forbedre Turorientering.no?

Turorientering app

Tenkte det kunne vært smart med en app for turorientering som inneholder turblogg og registrering av poster. Det er jo mye enklere å legge seg på sofaen med mobilen/nettbrettet når man kommer hjem og skal registrere poster enn å sette seg ned foran pcen. Kanskje noen vil registrere postene mens man er ute også?

65 stemmer
stem
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
tilbakestille
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Innlogget som (Logg ut)
    Du har igjen! (?) (Tenker…)
    Ove Baardsgaard delte dette forslaget  ·   ·  Admin →
    fullført  ·  AdminEliksir AS (Utviklere, Turorientering.no) svarte  · 

Hei Ove! Dette kan jeg tenke meg mange er enig med deg i. Vi planlegger i alle fall å tilrettelegge for klipping via mobil allerede i år. Men det legger da grunnlaget for utvidelser i fremtiden, som å kunne lese/skrive i turblogger.

2 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    tilbakestille
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • Marius Foss sa  · 

Så bra at dette er planlagt. Det er noe som er litt savnet ja. Tar bilde av hver post selv, og fører alt manuelt på postkort og så på nett etterpå når jeg kommer hjem.
        Men har savnet en viktig funksjon.... se bokstavene etter at postene er klippet.... kanskje også få de eksportert på en liste eller liknende også så de kan printes ut eller skrives av til kontrollkortet før man leverer inn. Mister liksom oversikten hvis man klipper direkte, for man husker ikke bokstavene da om man ikke noterer dem i tillegg.

Tilbakemelding og Knowledge Base