Kartet vises ikke etter at jeg opprettet bruker
Etter at jeg opprettet en bruker, vises ikke kartet, uten at jeg søker. Når jeg ikke er logget inn, viser kartet Drammen automatisk, uten at jeg har tastet inn noe som helst. Den husker til og med hvor jeg har flyttet kartet neste gang jeg åpner nettsida. Kjempebra!
Men etter at jeg logger meg inn kommer det kun opp:
Bruk søkefeltet til høyre for å finne turorientering i ditt nærområde. Klikk på for å lagre arrangører og turer på denne siden.
Og ikke noe kart! Ikke før jeg søker.
Jeg er jo registrert med postnummer og poststed. Vis i alle fall dette hvis jeg ikke har søkt på noe annet!
(Mulig dette endrer seg etter at man har kjøpt noen turer. Men dette burde også virke for dem som ikke har rukket å kjøpe noen ennå...)
Dette er testet på en gammel Mac med Firefox16 og Safari 5.0.6.

Hei Vegard! Takk for tilbakemeldingen. Som innlogget er «min side» fokusert på å vise de arrangører og turer du deltar hos (klipper poster) eller har lagret som favoritt. De fleste logger inn for å registrere klipp, skrive i turblogger eller sammenligne seg i poenglister. Men for de gangene man ønsker å finne nye turer/arrangører har man søkefeltet. Vi ser derimot muligheten til å forbedre det for helt nye brukere som deg som ikke har kommet i gang med klipping helt enda og skal se på det ved neste oppussing av «min side».