Hvordan kan vi forbedre Turorientering.no?

Forrige uke så internettsida annerledes ut

Er det det meg som plutselig ser masse påtrengende oransje? 'Syntes utseende var bedre før....

10 stemmer
stem
Logg inn
Sjekk!
(tenker.....)
tilbakestille
eller logg deg inn med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Innlogget som (Logg ut)
    Du har igjen! (?) (Tenker…)
    Anonymous delte dette forslaget  ·   ·  Admin →

10 kommentarer

Logg inn
    Sjekk!
    (tenker.....)
    tilbakestille
    eller logg deg inn med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Innlogget som (Logg ut)
      Sender...
      • Øystein Eliassen sa  · 

Klippene for reg.er jo helt greie og enkelt. Hilsen Øystein Eliassen

• Gerhard Ihlen sa  · 

Ikke positivt, det funker dårlig med mange like poster. "Kvalitetssikring" er kanskje et ord å sjekke ut?

• Stian sa  · 

Jeg sliter med å skille mellom Postjakta og Stifinner`n med den nye layout`n...jeg hadde ikke problemer med den gamle... noen poster kan bare identifiseres med ulik poeng per post, men når det også er likt ser jeg ikke hvordan det kan skilles.... noen som har tips?

• Anonymous sa  · 

SKJØNNER IKKE HVA SOM VAR FEIL MED DET GAMLE MEN GÅR GREIT DETTE OG. SÅ VAR DET DETTE MED DE DOBLE KLIPPENE DA?
        STÅR 0 BESØK PÅ ENE OG 6 - 7 ALT ETTERSOM PÅ ET ANDRE...ER DET JEG SOM ER HELT UTAFOR ELLER?
        KLIPPET BEGGE FOR Å VÆRE SIKKER MEN SÅ GÅR PLUTSELIG IKKE DET LENGERE HELLER.....HV A ER HENSIKTEN?

LEIF OVE

• Anonymous sa  · 

Takk for fin tilbakemelding!
        Juliane

• AdminTurorientering.no (Admin, Turorientering.no) sa  · 

Vi er blitt oppmerksom på enkelte feil (både utseendemessig og funksjonelt) kunne oppstå hos enkelte brukere etter overgangen til ny versjon. Masse påtrengende oransje skal det ikke være for eksempel, og klippe flere poster samtidig skal fungere fint akkurat som det gjorde før.

Anbefaler derfor alle som synes siden "ser rar ut" eller har noen problemer med klipping e.l. å ta flere oppdateringer av nettsiden for å sikre at alt nytt skal bli lastet inn av nettleseren. Et triks er å holde inne Shift-knappen når du trykker på "last på nytt" knappen i nettleseren, som skal tvinge nettleseren til å hente alle ressurser fra nettstedet på nytt.

• Bjørnar Valstad sa  · 

Takk for tilbakemelding.
        Sidene har vært igjennom omfattende oppgradering det siste halvåret. Den største endringen er muligheter for å tilby salg av turene over internett. Det vil komme informasjon til klubbene om dette i løpet av kort tid.

Når det gjelder farger, så skal vi se på dette. Det er ser ut som dette kan være noe avhengig av type maskin, skjerm eller browser.

Kommentarer om feil ved "klipping" skal sjekkes opp.

• Anonymous sa  · 

Jeg presiserer: man klarer å slette en post sålenge man ikke har prøvd å klippe. Har man brukt klipp og fått feilmelding, blir man ikke kvitt den posten som var feil.

• Anonymous sa  · 

Glemte å si, at da jeg valgte en feil post for å legge inn koden, klarte jeg ikke å slette den. Hadde da allerede valgt flere poster og angitt koden uten å klippe, måtte gjøre alt om igjen etter å ha lastet siden på nytt.. Ikke stor sak men det gikk da før...
        Juliane

Tilbakemelding og Knowledge Base