Deltakerforum

Dette forumet er for vanlige brukere og deltakere på Turorientering.no, hvor du kan komme med ønsker og forslag til forbedringer av turorientering på nett. Er du administrator for en klubb og har forslag til adminområdet, vennligst bruk adminforumet på https://turorientering.uservoice.com/forums/172430-adminforum.

1. Slett klipp

Jeg bruker ikke Appen, men bruker nettsiden og mobilen til å klippe postene. Når et post er klippet endrer feltet seg fra "klipp" til "slett klipp".Slik det er nå er det uhyre lett å komme bort i "slett klipp" for en annen post, når man skal klippe en ny. Jeg har vært ute for dette 5-6 ganger.

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal kunne slette klipp. Hvis man alikevel trenger den burde den være litt vanskeligere tilgjengelig. Man kunne kanskje fått et tillegsspørsmål - "vil du virkelig slette..."

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Takk for tilbakemeldingen. Sletting av klipp har vært en ønsket funksjon tidligere, spesielt for de som klipper hos arrangører som ikke har kontrollkoder hvor det da er enkelt å klippe poster man ikke har besøkt. Men vi forstår at sletting er en spesiell handling og skal vurdere å kreve ekstra bekreftelse på dette.

2. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  3. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  4. En knapp for "Hjelp, koden fungerer ikke"

Det ligger mange blogginnlegg der det spørres etter kode som er notert feil. Man vil normalt få svar, men det kunne kanskje vært en funksjon der man kan be arrangøren om å få tilsendt manglende kode(r).

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  5. For små knapper på turbeskrivelse

Knappene for "Poster", "Om turen" osv. for hver tur er små og vanskelige å se. Er det mulig å gjøre det litt tydeligere? Mer som knapper? Annen farge?

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    under review  ·  1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  6. Sortering av globale poenglister i staging

Det er mulig å sortere deltagere på fylkesnivå, men ikkje på arrangør nivå. Bør gjelde for begge. Innfør gjerne også et region/landsdel nivå.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Takk for ditt innspill. Poenglister innenfor en enkelt arrangørs opplegg har man inne hos hver og en arrangør, og ikke via felles poengliste nasjonalt. Videre inndeling av nasjonal poengliste på region/landsdel er et innspill vi vil ta med oss videre, men det kommer nok ikke i år.

7. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  8. ARRANGØRER

Hei. Under Akershus så bør det komme frem alle klubbene som arrangerer "FLAGGSPRETTEN". I tilegg til Tyrving så er det Haslum, Bærum Skiklubb og Stabæk.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  9. Hm

Umulig å bruke denne appen..

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  10. Kartet vises ikke etter at jeg opprettet bruker

Etter at jeg opprettet en bruker, vises ikke kartet, uten at jeg søker. Når jeg ikke er logget inn, viser kartet Drammen automatisk, uten at jeg har tastet inn noe som helst. Den husker til og med hvor jeg har flyttet kartet neste gang jeg åpner nettsida. Kjempebra!

Men etter at jeg logger meg inn kommer det kun opp:
    Bruk søkefeltet til høyre for å finne turorientering i ditt nærområde. Klikk på for å lagre arrangører og turer på denne siden.
    Og ikke noe kart! Ikke før jeg søker.

Jeg er jo registrert med postnummer og poststed. Vis i alle…

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hei Vegard! Takk for tilbakemeldingen. Som innlogget er «min side» fokusert på å vise de arrangører og turer du deltar hos (klipper poster) eller har lagret som favoritt. De fleste logger inn for å registrere klipp, skrive i turblogger eller sammenligne seg i poenglister. Men for de gangene man ønsker å finne nye turer/arrangører har man søkefeltet. Vi ser derimot muligheten til å forbedre det for helt nye brukere som deg som ikke har kommet i gang med klipping helt enda og skal se på det ved neste oppussing av «min side».

2 Next →
  • Don't see your idea?

Deltakerforum

Categories

Feedback and Knowledge Base